Takmayan Sözler

Takmayan Sözler Bu güzel sayfamızda sizler için en güzel takmayan sözleri hazırladık. Sayfamızdaki takmayan kapak sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.

Takmayan Sözler

Manşet: Takmamak, intikam almaktan iyidir!


Bazen en anlamlısı, gülüp geçmektir.

Hiç yoktan ne gereksiz insanlar tanıdık.

Takmamak, intikam almaktan iyidir!

Sen mutsuzken o gülebiliyorsa, salla gitsin!

Umursamaz tarafıma denk gelme; İncinirsin!

Az önce umruma da sordum, onda da değilmişsin!

İnsanları ciddiye alacak kadar, hayatı önemsemiyorum!

Haddinden fazla mutluyum. Tüm yollar senin, gidebilirsin.

Prensip olarak herkesten fikir alıp, kendi bildiğimi yaparım.

Ben artık uyumlu olmayı bıraktım, canı isteyen bana uysun!

Teflon tava gibiyim. Kimse için yanmam. Kimseye yapışmam.

Ne güzel şey senden gayrısını tanımamak, takmamak. Ahmed Arif

Bak biliyorsun, bir derdin sıkıntın olursa umurumda değil, yok ol!

Hiçbir şeyi umursamamak için daha kaç tane kazık yememiz lazım.

Bazen hiçbir şeyi kafama takmadığım eski davranışlarımı özlüyorum.

Kör değilim ama canım istemezse burnumun ucunda olsan görmem.

Herkese olduğu değeri vereceksin. Öküze kravat takmanın alemi yok.

Sen içinden geçenleri söyle de bırak kim neresinden anlarsa anlasın! sozlersitesi.com

Beni sevmeyenler varmış bak, kalbim kırıldı ritmi bile değişti tın tın tın.

Büyüttüğün kadar büyük olmadığını umursamayı kestiğinde göreceksin.

Senin ikiyüzlü yapın varsa, benim de umursamaz tavrım var. Sıkıntı yok!

Ben senin gülüşüne aşık olmuşum, diğerlerinin kahkahası umurumda değil!

Güneş olsam sırf sen ısınma diye sönerim. 7 milyar insanda umurumda olmaz!

Umurumda olmaz boş insanların boş sözleri. İnce bir gülücük koyar geçerim hani.

Bu saatten sonra her şeyi ‘boş verdim’. Boş verdiklerim arasına sen de hoş geldin.

O kadar çok umursamadıklarım var ki; hepsini kafama bi taksam, seri katil olurum.

Sizi umursamayan insanlara kendinizi hatırlatma çabasında olmayın. Acizlik çünkü!

Kimin yanında yaşadığın umurumda bile değil; Bir gün bana ait hayallerle öleceksin!

Hayattaki en güzel terapi ‘boşverdiyebilmek, hem harika hissettiriyor, hem de bedava.

Bazen o kadar çok umursamamayı istiyorum ki kendimi kaybedip bir daha bulamayayım.

Her şeyi boş verecek kadar çok şey yaşadığında her şeyi boş vermek tek seçeneğin oluyor.

Hayat keşkelerden ibaretse; neyselerden devam et. Baktın oda olmuyor boş ver ve seyret.

Umurumda olmaz boş insanların boş sözleri. İnce bir gülücük koyar geçerim hani anlayana!

Senin anladığın kısım umurumda olsa zaten, daha özenli cümleler kurardım nolur kusura bak!

İnsanlar sizi anlamıyorsa onlara kendinizi ifade etmek için uğraşmayın. Sallayın ve umursamayın!

Üzülme! Bugün gözyaşlarını umursamayanı, yarın Allah tebessümlerine muhtaç edecektir sabret! sozlersitesi.com

Valla şu saatten sonra gemi mi geliyor, liman mı yanmış, kaptan mı ölüyor zerre umurumda değil!

Sonra yaparım diye diye, artık hiçbir şey yapasım gelmiyor. Bırakın ölene kadar, şuracıkta yatayım.

Karşımdakini bir yere kadar hoş görüyorum, bir yerden sonra hiç görmüyorum. Çok ta iyi yapıyorum!

Haberim yokmuş gibi. Yalanlardan, oyunlardan, samimiyetsizliklerden. Hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi çek.

Benimle sorun mu yaşıyorsun? Sorun yaz boşluk bırak o boşluktan kendini at. Çünkü umurumda değilsin!

Bedelini benim ödediğim hayatta, keyif aldığım şeylere milletin ne dediği çokta umrumda değil açıkçası!

Hayatta o kadar şeyleri boşvermişim ki, artık boşverecek bir şey kalmamış. Neyse artık boşvermeyi boşveririm.  

Unuttuklarım olacaktır elbet. Asıl önemli olan umursamadıklarım, adsız sıfatsız orada öylece bıraktıklarım!

Ben bir insanı hayatımdan sildiğim zaman, neden sildiğimi de unuturum. Bu da benim serbest umursamaz stilim!

Aramayacaksın kimseyi, olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; ne aklında olacak ne de umurunda.

Can dersin canın yanar. Gülüm dersin gülün solar. Dost dersin yalan çıkar. Boş ver cancazım herkes kendine yakışanı yapar!

Kimseyi gözünde büyütme. Sen dinlersen konuşabilirler. Sen umursarsan değerliler. sozlersitesi.com Eğer bugün vazgeçersen, yarın hiçbiri yoklar!

Bir süre sonra insanlar pek de umurunda olmuyor. Kimseyi değiştirmeye çalışmıyorsun. Kimin ne düşündüğünü, kimin ne yaptığını umursamıyorsun.

Bu saatten sonra kendine iyimi bakarsın, üstün açık mı uyursun, montsuz dışarı mı çıkarsın, Allah belanı mı verir bilemem ama beni ilgilendirmez artık!

Bu sözlere tepkiniz nedir?
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

Bunları da beğenebilirsin Yazarın diğer kitapları

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.